in

Mcdonalds-ის ახალი მინიმალისტური კამპანია

ერთ-ერთი ყველაზე დიდი მინიმალისტური კამპანია სარეკლამო სააგენტო TBWA/Paris -მა Mcdonalds-ისთვის წამოიწყო.

კამპანია “Big 6”-ის ფარგლებში შეიქმნა პროდუქტის მინიმალისტური ბანერები. როდესაც მადისაღმძვრელ პოსტერებს მომხმარებლის თვალი შეეჩვია ფრანგულმა სააგენტომ მინიმალიზმი მოიშველია.

უნიკალური და თანამედროვე იმიჯი ექვსი პროდუქტის ექსკლუზიური და უნივერსალური ბანერისგან შედგება, რომლებიც ბრენდის რამოდენიმე ქსელში ტესტის სახით წარმოადგინეს. სულ მალე Mcdonalds-ის ახალი იმიჯი ყველა ქალაქში გამოჩნდება.

შეაფასეთ…

 

ყველაზე გრძელი რიგი და ადამიანების მოთმინების გამოცდა

Kazantip Republic – რეალობის რეალური ალტერნატივა! – პრომო