in

მაკდონალდსი Big Mac-ის გამოწვევას ახალ კამპანიაში აცოცხლებს

BOG
BOG

მაკდონალდსის 70-იანი, 80-იანი და 90-იანი წლების თაყვანისმცემლებს კარგად ემახსოვრებათ ბრენდის კამპანიები, რომლებშიც ბურგერის ყველა ინგრედიენტს საგანგებო „ჰიმნით“ გამოყოფდნენ. ახლა კი ეს ტრადიცია კვლავ დააბრუნეს სატელევიზიო რგოლების სერიით, რომელშიც სამი ათწლეულის ატმოსფერო სრულადაა შენარჩუნებული — გამოსახულების ხარისხით დაწყებული, ჩაცმულობით დასრულებული.

უბრალოდ, ადრეული კამპანიის ფარგლებში, მომხმარებლებს უფასო ბურგერის მოგება შეეძლოთ, თუკი მთელ ჰიმნს ოთხ წამში იმღერებდნენ. ახლა ადგილზე მისვლისა და სიმღერის ნაცვლად კი, Snapchat-ის ლინზებს გამოიყენებენ ამ შესაძლებლობის მისაღებად. ობიექტივი მეტყველების ამოცნობის ტექნოლოგიას იყენებს, რათა ზუსტად შეამოწმოს ყველა ინგრედიენტის სისწორე და დროულობა.

გერმანულმა ბრენდმა „კერხერმა“ საქართველოში საგაზაფხულო კამპანია გრანდიოზულად დაიწყო

რატომ მოსწონთ მომხმარებლებს ტიკ-ტოკი და როგორ გამოიყენოთ ეს თქვენი საქმიანობისთვის