in

McDonald’s-მა რეტრო დაბადების დღით შთაგონებული კამპანია წამოიწყო

მაკდონალდსმა, კრეატიულ სააგენტო Leo Burnett-თან ერთად, ნოსტალგიური კამპანია შეიმუშავა. ეს უკანასკნელი იმ წარსულში გვაბრუნებს, როდესაც „მილიონობით“ ადამიანი ესწრებოდა მაკდონალდსის წვეულებებს.

BOG

„ჩვენი კამპანია იმ უთვალავ მოგონებას ეხება, რომლებიც გულშემატკივრებთან ერთად შევქმენით მთელი ამ დროის განმავლობაში. დაბადების დღის წვეულებების ჩვენს სივრცეში გადახდა ერთგვარ ტრადიციად იქცა, რომელიც კვლავ გრძელდება. ამ კამპანიით კი დიდ ბრიტანეთში პოზიციონირების 50 წლის იუბილეს აღვნიშნავთ“, — განმარტავს ენდრიუ ლონგი, McDonald’s UK-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

როგორ უნდა დახვეწოთ თქვენი ლიდერობის სტილი?

კარაქი CO2-ისგან დაამზადეს!