5
Oct
2018

McDonald’s-ის კამპანია დისლექსიის შესახებ ცნობადობის ასამაღლებლად!

5 Oct 2018

Elit Electronics
Elit Electronics


შვედეთის მაკდონალდსი წიგნების კითხვის პოპულარიზაციაზე ბევრს მუშაობს. 2001 წლიდან მოყოლებული, Happy Meal-ის საშუალებით, 15.5 მილიონი წიგნი გაიყიდა. წელს, კომპანიამ გადაწყვიტა ყურადღება დისლექსიისთვის დაეთმო და ამ პრობლემასთან დაკავშირებული სირთულეები ფართო საზოგადოებისთვის გაეზიარებინა. 4 ოქტომბერი დისლექსიის შესახებ ცნობადობის ამაღლების მსოფლიო დღეა. სწორედ ამიტომ, რესტორნის ქსელის ბილბორდებზე, მთელი შვედეთის მასშტაბით, დისლექსიის სიმულაცია შექმნეს, რითაც ამ საკითხის მიმართ ცნობადობის ამაღლებას შეეცადნენ.

 

განხილვა