in ,

McDonald’s-ის კამპანია დისლექსიის შესახებ ცნობადობის ასამაღლებლად!

შვედეთის მაკდონალდსი წიგნების კითხვის პოპულარიზაციაზე ბევრს მუშაობს. 2001 წლიდან მოყოლებული, Happy Meal-ის საშუალებით, 15.5 მილიონი წიგნი გაიყიდა. წელს, კომპანიამ გადაწყვიტა ყურადღება დისლექსიისთვის დაეთმო და ამ პრობლემასთან დაკავშირებული სირთულეები ფართო საზოგადოებისთვის გაეზიარებინა. 4 ოქტომბერი დისლექსიის შესახებ ცნობადობის ამაღლების მსოფლიო დღეა. სწორედ ამიტომ, რესტორნის ქსელის ბილბორდებზე, მთელი შვედეთის მასშტაბით, დისლექსიის სიმულაცია შექმნეს, რითაც ამ საკითხის მიმართ ცნობადობის ამაღლებას შეეცადნენ.

 

მირიან შენგელაიას The Art Of Chess – ჩუმი ორთაბრძოლა ბათუმში, მსოფლიო საჭადრაკო ოლიმპიადაზე

ლადო მალაზონიამ JWT Metro-ს სტრატეგიის დეპარტამენტი ჩაიბარა!