McDonald’s-ის ოქროსფერი თაღი მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობადი ლოგოა, თუმცა დროთა განმავლობაში ბრენდმა დაამტკიცა, რომ რაიმე კონკრეტული სიმბოლო არ სჭირდება ნაცნობობის გრძნობის აღსაძრავად.
ამგვარ პოზიციონირებას უკავშირდება ახალი ბილბორდ კამპანიაც — ფერადი ზოლების გამოსახულებები, რომლებიც იმდენად აშკარა ასოციაციას იწვევს, რომ გემოსაც კი ვგრძნობთ. კონცეპტუალური კრეატიული სააგენტო No Fixed Address DoorDash-ისა და McDonald’s-ის მიერ შექმნილი „ვიზუალური კერძები“ ყველასათვის საყვარელ პროდუქტებს ასახავს: ბიგ-მაკს და მაფინს.
სახელწოდებაც შესაბამისია Faster Food. თანაც, რეკლამის განსათავსებლად ბილბორდი მეტი თემატურობისთვის აირჩიეს: თითქოს მძღოლებთან და ადამიანებთან ერთად მოძრაობენ, რომლებიც მაკდონალდსისკენ მიიჩქარიან.