Facebook-ის ერთი ძველი ჯგუფი, ალბათ, თქვენც მოგეპოვებათ, McDonald’s-მა კი ერთ-ერთ მათგანს მიაკითხა, Filet-O-Fish-ის ბურგერის ფანებს გაუკეთებიათ 2012-ში… თუმცა დიდად წარმატებული არ გამოდგა. სულ 6 წევრი ჰყავდა. 13 წლის შემდეგ კი მაკდონალდსმა ეს ციფრი 5800-მდე გაზარდა!
რა მოხდა? პასუხი თავად იპოვეთ:
„ყოველთვის ვეძებთ გზებს ჩვენს გულშემატკივრებთან შესახვედრად და მათთან ერთად რაღაცების შესაქმნელად. ინტერნეტში ეს პატარა კუთხე მაკდონალდსის Filet-O-Fish-ის ჯგუფით იდეალურად ასახავს ამ ლეგენდარული პროდუქტის ერთგულ, მაგრამ ყურადღების მიღმა დარჩენილ ფანებს. ჯგუფის აღორძინება კი მათ იმ მომენტს უქმნის, რომელსაც 12 წელი ელოდებოდნენ“, — ამბობენ Leo Burnett UK-ში, სააგენტოში, რომელმაც მაკდონალდსის კამპანიაზე იმუშავა.