in

McDonald’s-ის ლოგოს ნაწილები საგზაო ნიშნებად – კამპანია არატრადიციული მარკეტინგული ხერხით

მაკდონალდსი კანადელ მომხმარებლებთან კომუნიკაციას, ამჯერად, პირდაპირი მარკეტინგის ერთ-ერთი არატრადიციული საშუალების – BTL-ის გამოყენებით შეეცადა, რის შედეგადაც, კიდევ უფრო მიიპყრო საზოგადოების ყურადღება და საკუთარი სწრაფი კვების ობიექტის პოვნა მეტად გაამარტივა. სააგენტო Cossette Toronto-ს დახმარებით, ბრენდმა MC-ის ლოგო საგზაო ნიშნებად აქცია და მისი სხვადასხვა ნაწილი და მოკლე წარწერები, დიდ ბანერებზე, მთელს ქალაქში განათავსა.

 

ცნობილია ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობის პავილიონის იდეისა და კონცეფციის გამარჯვებული პროექტი!

მარტინ ფრიმენი Vodafone-ის ძალიან სასაცილო ვიდეორგოლში