in

McDonald’s-მა ლოგო თოლიად გადააქცია

იცოდით, რომ გერმანიაში McDonald’s-ს Goldene Möwe-ს, ანუ ოქროს თოლიებს, უწოდებენ? აღნიშნული ოქროს M-ს უკავშირდება, მაკდონალდსის ლოგოს, რომელსაც ცოტათი შემოქმედებითად თუ შეხედავთ, ჰორიზონტზე არსებულ თოლიადაც მოგეჩვენებათ… გერმანელები ამას კარგა ხანია ამბობენ და როცა McDonald’s Germany-ში Filet-o-Fish-ის სენდვიჩის რეკლამირების სურვილი გაჩნდა, სწორედ თოლიები გაახსენდათ. ამგვარად, Scholz & Friends-ის სააგენტომ გადაწყვიტა, კულტურული ინსაითი პროდუქტისთვის რელევანტური გზით გაეცოცხლებინა:

BOG

Microsoft და LinkedIn 2024 წლის Work Trend Index-ს გვაცნობენ

A’ Design Award & Competition-ის 2023-2024 წლის გამარჯვებულები ცნობილია!