in

სად უნდა ეძებო შვილი გვიან ღამით? – McDonald’s-ის ვიდეორგოლი

BOG
BOG

გვიან ღამით, შვილის სახლში არ ყოფნით აფორიაქებულმა მამამ შეიძლება ქალაქის ნებისმიერი კუთხე-კუნჭული შემოიაროს. ყველაზე სასიამოვნო მოულოდნელობა კი მამისთვის ბიჭის ისეთ უსაფრთხო და სასიამოვნო გარემოში აღმოჩენა იქნება, როგორიც მაგალითად McDonald’s-ია. ბრენდი კამპანია Sharing Box-ის ფარგლებში სარეკლამო ვიდეორგოლს ავრცელებს, რომელიც მისთვის სააგენტო TBWA-მ მოამზადა.

 

„სამედიცინო კორპორაცია ევექსმა“ თამბაქოს თავის დანებების სპეციალური პროგრამა დაიწყო

ერთი ავტობუსით მოგვარებული ბევრი პრობლემა! – Västtrafik-ის კამპანია