in

გამქრალი კერძები და ცარიელი შეფუთვა – McDonald’s-ის უსიტყვო პრინტ კამპანია

სარეკლამო სფეროში ორიგინალურად შერჩეულ სიტყვებსა თუ ფრაზებს ძალიან დიდი მნიშვნელობა და სარგებლობა აქვს, თუმცა არის შემთხვევები, როდესაც უბრალოდ პოსტერიც კი საკმაოდ ბევრის მთქმელია. სწორედ ეს შემთხვევაა McDonald’s-ის ახალი მინიმალისტური სარეკლამო პრინტ კამპანია, რომელიც ბრენდისთვის სააგენტო TBWA-მ შექმნა. მომხმარებლის საყვარელი კერძების ცარიელი შეფუთვები და ალაგ-ალაგ შემორჩენილი ნამცეცები უსიტყვოდ, ისედაც აშკარად გადმოსცემს ბრენდის გზავნილს.

ბიჭი შემზარავი ნიღბით – Fox Networks-ის კამპანიის მეოთხე საშიში ისტორია

MATE 10 – „ჰუავეის” ახალი სმარტფონი