in

სილქნეტმა მედლის და კავკასუსის მეორე მხარე დაგვანახა

BOG
BOG

მენეჯმენტის ცვილებასთან ერთად კავკასუს ონლაინში რებრენდინგიც განხორციელდა, განახლდა და გაუმჯობესდა პროდუქტები, რამაც ძირითად შემთხვევაში ფასის ზრდა გამოიწვია.

აღნიშნულ მოვლენას უკმაყოფილოდ შეხვდა მომხმარებელთა ნაწილი, შექმნილი მდგომარეობით კარგად ისარგებლა სილქნეტმა და კონკურენტის ეს ნაბიჯი თავის სასარგებლოდ გამოიყენა.

მედალს ორი მხარე აქვს, ნახეთ სილქნეტის შემოთავაზებული “სხვა” მხარე, რომლის კრეატიული კონცეფციაც სარეკლამო კომპანია JWT Metro-ს ეკუთვნის.

ამსტერდამის ახალი აიდენტიკა და ლოგო

ქართული ლოგოები

35 წლის წინანდელი ქართული ლოგოები!