in , ,

პირველი გრან პრი Cannes Lions 2017-ზე – Meet Graham

2017 წლის „კანის კრეატიულ ფესტივალზე“, პირველი გრან პრის მფლობელი გახდა სააგენტო Clemenger BBDO მელბურნიდან, ვიდეორგოლისთვის – “Meet Graham”. კამპანია ემსახურება საგზაო უსაფრთხოებას და წარმოდგენილია, როგორ უნდა გამოიყურებოდეს ადამიანი, რომ გადაურჩეს ავტოსაგზაო შემთხვევას. კამპანიამ გრან პრი მოიგო Lions Health-ის ქვეკატეგორიაში – Health & Wellness. მან, ასევე, მოიგო ოქროს ლომი, სამი ვერცხლი და ბრინჯაო. Lions Health-ის მეორე ქვეკატეგორია – Pharma-ში, გრან პრი არავის მიუღია.

 

საით წავიდეთ? – Uber-ით დაწყებული რომანტიკული ისტორია

სახალისო მიზეზები Big Mac-ის საჭმელად – McDonald’s-ის ვიდეორგოლი სამხრეთ აფრიკისთვის