in

ნიუ-იორკის მოლაპარაკე შადრევანი

BOG
BOG

ნიუ-იორკის ორმა სარეკლამო სააგენტომ Y&R – VML-მა ჩვეულებრივი სასმელი წყლის კრეატიული და ინოვაციური სარეკლამო კამპანია გააკეთეს.

პროექტი Meet the Drink Up Fountain არაკომერციული ორგანიზაცია Partnership for a Healthier America-სთვის შეიქმნა. პროექტის მიზანია ადამიანების ინფორმირება იმის შესახებ, რომ ჩვეულებრივი წყალი უფრო სასარგებლოა, ვიდრე სხვა გაზიანი სასმელი.

სარეკლამო სააგენტომ მოლაპარაკე წყლის შადრევანი შექმნა. სპეციალური სენსორების დახმარებით, როდესაც ადამიანი წყლის დალევას დააპირებდა ავტომატი ლაპარაკს იწყებდა. მოლაპარაკე შადრევანი კი კამპანიის იდეას აჟღერებდა “მინერალური წყალი უფრო სასარგებლოა, ვიდრე გაზიანი ქიმია”.

“სიზმრად ნანახი ყვავილებისა და მთების ქვეყანა” ეს საქართველოა!

Marlboro-ს ყველაზე მოუხერხებელი შეფუთვა