in

ნახეთ, როგორია მომავალი, რომელზეც Visa-ს რებრენდინგი გვიამბობს

Visa – შეუძლებელია ვერ შენიშნო მისი სარეკლამო ბანერი სპორტულ შეჯიბრებებზე. თუმცა, 60-წლიანი ისტორიის მქონე ბრენდი მომხმარებელს სრულიად ახლებურად წარუდგენს თავს. კომპანიამ შეცვალა ვიზუალური იდენტობაც და ბრენდის პოზიციონირებაც, რაც სააგენტო Wieden+Kennedy-მ სულ სხვა თვალით დაგვანახა. ეს არ არის ბარათი – ესაა სამყარო, გიგანტური კომერციული ქსელი, რომელიც ციფრულ ეკონომიკაზე უზარმაზარ გავლენას ახდენს. გაიცანით, ეს Visa-ს სამყაროა, რომელიც სრულიად ისეთი მომავლისთვის გვამზადებს, სადაც ნაღდი ფული აღარ იარსებებს. ესაა ოცნება მომავალზე, სადაც დამსაქმებლები თანამშრომლებს რეალურ დროში გადაუხდიან ანაზღაურებას და პირადი გადარიცხვები მილიარდობით ანგარიშსა და ბარათს შორის იქნება შესაძლებელი.

Wunderman Thompson-მა ფედერიკო ფელინი ხელოვნური ინტელექტის საშუალებით გააცოცხლა

„საქართველოს ბანკი“ მომხმარებელს სესხის აღების კიდევ უფრო გამარტივებულ პროცესს სთავაზობს