in

Mercedes-Benz – მონოლითი

უკვე ხშირად იღებენ ავტომობილის რეკლამებს, სადაც რეკლამის ფინალამდე  ავტომობილი არ ჩანს ან მისი  როლი მეორეხარისხოვანია.

სააგენტო BBDO-ს მერსედესის რეკლამას თუ კარგად დააკვირდებით ძალიან ბევრი სიმბოლოა, მაგალითად კაცი, რომელსაც ქვას  ხელებს ურტყავს  ძრავის მუშაობასთან ასოცირდება, ბიჭი სკეიდბორდით მანქანის მოძრაობის სიმარტივესთან, ამერიკული ფეხბურთის მოთამაშეები ძალასთან, ჟოკეი სიზუსტესთან, შეყვარებული წყვილი მანქანის ელეგანტურობასთან და ა.შ.
სააგენტო: BBDO

სოსიეტე ჟენერალი ცდილობს გადალახოს ენობრივი ბარიერი

Unforgettable ჯაზ­ფეს­ტი­ვა­ლის მო­ლო­დინ­ში