ამ ბოლო დროს, უყურადღებობის, გადაღლილობის თუ სხვა ყურადღების გამფანტველი ფაქტორების მიზეზით გახშირებული ავტოსაგზაო შემთხვევების ფონზე, ავტომობილების მწარმოებელი კომპანიებისთვის პრიორიტეტად ისეთი ფუნქციები იქცა, როგორიც ავტომუხრუჭი, დაბრკოლების სენსორული აღქმა და დისტანციის კონტროლია. Mercedes-Benz-ის ახალი E-Class-იც ყველა საჭირო სტანდარტით არის შექმნილი. კომპანიამ, სულ ახლახან, სააგენტო BBDO-სთან თანამშრომლობით, სარეკლამო პრინტ კამპანიაც გაავრცელა, რომელიც კიდევ ერთხელ უსვამს ახალი მოდელების შესაძლებლობებს ხაზს. პოსტერები, რომლებზეც სამი სიტყვა: ბავშვი, ძაღლი და ხეა გამოსახული, სწორედ იმ მომხმარებლისთვის მნიშვნელოვან გზავნილს გადმოსცემენ, რაც დაბრკოლების დროულად აღქმასა და რეაგირებას გულისხმობს, რაც მთავარია, ამას ავტომობილი უკვე დამოუკიდებლად ახერხებს.
დაბრკოლებები, რომლებსაც ავტომობილი მძღოლზე ადრე აღიქვამს! – Mercedes-Benz-ის პრინტ კამპანია
