in

მესისა და სალაჰის ორთაბრძოლა – Pepsi-ის ახალი კამპანია

Pepsi საკუთარ მომხმარებლებსა და ფეხბურთის გულშემატკივრებს მოწყენის საშუალებას არ აძლევს. ბრენდმა, 2019 წლის საფეხბურთო სეზონისთვის ახალი კამპანია დაიწყო, სლოგანით „FOR THE LOVE OF IT “. სარეკლამო რგოლში კი, არც მეტი არც ნაკლები, ლეო მეისი და მოჰამედ სალაჰი გადაიღო – ვარსკვლავები, ერთი ქილა პეპსისთვის, ნამდვილ ორთაბრძოლას აწყობენ.

https://www.youtube.com/watch?v=amCrVXO6itQ

 

ვიდეორგოლის გარდა, კამპანიის ფარგლებში, შეიქმნა  სპეციალური პოსტერიც. Pepsi, მთელი წლის განმავლობაში, მომხმარებლებსა და გულშემატკივრებს კიდევ ბევრ სიურპრიზს ჰპირდება.

რეცეპტი, რომელმაც მთელი მსოფლიო მოიცვა – KFC-ის შემქმნელის, „პოლკოვნიკი სანდერსის“ ბიზნეს ისტორია

მამაკაცი, როგორც ემოციური არსება – თათია ფილიევას ახალი მოკლემეტრაჟიანი ფილმი