ქართულ სამშენებლო ბაზარზე მუდამ მხატვრული ეპითეტებით საუბრობენ აბსტრაქტული ცნებების შესახებ. მეტრა დეველოპმენტი დამკვიდრებულ მიდგომას უპირისპირდება და ახალი კამპანიით აცხადებს, რომ კეთილდღეობა ობიექტურად გაზომვადი ცნებაა, ხოლო საზომი ერთეული, რა თქმა უნდა რიცხვებია: ჰაერის სისუფთავე, ხმაურის მაჩვენებლი, მანძილი ცენტრამდე, მწვანე საფარის ფართობი…
ვიდეოს კრეატიული კონცეფცია და შესრულება კრეატიულ სააგენტო JWT Metro-ს ეკუთვნის.