in

Michael Kors-ის ახალი სახე ჯიჯი ჰადიდი გახდა

Michael Kors-ის ​ახალი სუნამოს Wonderlust-ის სარეკლამო კამპანიის სახე ამერიკელი მოდელი ჯიჯი ჰადიდი გახდა.

პირველი ფოტოსესია უკვე დასრულდა, რომელზეც Inez & Vinoodh-მა იმუშავა. ბრენდის ახალი პროდუქტის მთავარი გზავნილი „თავისუფლება“ და „სიახლის ძიებაა“. კომპანიის წარმომადგენლების თქმით, ჯიჯი ჰადიდი სარეკლამო კამპანიისთვის, ამ ღირებულებებთან მისი თანხვედრის გამო შეარჩიეს.

არასოდეს შეწყვიტო მოგება! – Nike-ის კამპანია ქალთა მსოფლიო ჩემპიონატისთვის

ქართული კომპანიები უცხოელებს უფასო სამუშაო კუთხეებს გამოუყოფენ