in

მილანის სადგურში აღმოჩენილი ტოკიო

BOG
BOG

მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტის რეკლამისთვის არსებობს ერთი უტყუარი მონახაზი – მომხმარებელი, რომელიც აღფრთოვანებას ვერ მალავს ისე მოსწონს სწრაფი ინტერნეტი.

გამოაჩინეთ კმაყოფილი სახე რეკლამაში და იდეურ ჩანაფიქრზე ფიქრი აღარ დაგჭირდებათ. მაგრამ არის გამონაკლისიც…

იტალიურმა ტელეკომუნიკაციების კომპანიამ Fastweb-მა მილანის მეტროში მასშტაბური სარეკლამო კამპანია მოაწყო. ამ რეკლამის ყველაზე დიდი დადებითი მხარე ის არის, რომ კამპანიის მონაწილეები ავტომატურად ყველა  მგზავრი გახდა.

მილანის მეტროს ერთ-ერთი სადგური ტოკიოს მეტროს სადგურს დაამგვანეს. ეს ყველაფერი იმდენად ეფექტურად იყო მოწყობილი მგზავრები ვერ აცნობიერებდნენ სად მოხვდნენ. სულ რამოდენიმე წუთის წინ მილანში იყვნენ და უცებ ტოკიოში აღმოჩდნენ.

 ერთ წუთში მილანიდან ტოკიოში…

მარტინ სკორსეზეს თვალით დანახული Dolce&Gabbana

მუშკეტერები თიბისი

”სამი მუშკეტერის” ორი მხარე