in

“Milka”-ს კოცნა-კარაოკე

2013 წელს, ამერიკელი მომხმარებელი $18.6 მილიარდს დახარჯავს

შოკოლადი “Milka”  ახალი კამპანიით ვალენტინობის დღესასწაულს გამოეხმაურა.

მათ წყვილებს საშუალება მისცეს სცენაზე ერთამნეთის მიმართ კოცნა-კარაოკეს ფონზე გამოეხატათ  და ასე მიელოცათ ერთამენთისთვის სიყვარულის დღე. ეს კომპანია FullSix- ის დახმარებით მოახერხეს, რომელიც ცნობილი მარკეტინგული კომუნიკაციების ჯგუფია ევროპაში.

 

 

ნოკიალოგო

ნოკიას პირველი სარეკლამო რგოლი

ნესპრესო

ნესპრესოს ახალი კამპანია