in

საქართველოს ფინანსთა სამინისტროს რებრენდინგის კონცეპტი „ლივინგსტონისგან“

კრეატიულმა სააგენტო Leavingstone-მა, საქართველოს ფინანსთა სამინისტროსთვის რებრენდინგის კონცეპტი შეიმუშავა. სამინისტროს ლოგოზე ოქროსფერი და წითელი ფერი ლურჯით ჩანაცვლდა. „მთავარი სიმბოლოები – ლომები, როგორც დაცულობის სიმბოლო, სასწორი, როგორც სამართლიანობის აღმნიშვნელი და გასაღებები, ოდნავ სახეცვლილად დარჩა“, – ამბობს „ლივინგსტონის“ დიზაინ დირექტორი და აღნიშნული პროექტის არტ დირექტორი ნიკოლოზ კუმბარი. კონცეპტზე, ნიკოლოზ კუმბართან ერთად, გრაფიკულმა დიზაინერმა – ანანო მიმინოშვილმა იმუშავა:

Art director: Nick Kumbari
Graphic Designer: Anano Miminoshvili

“სამეფო კარის თამაშების” პერსონაჟები “დისნეის” სტილში!

მიიღე ყველაფერი, სულ ყველაფერი! – Apple-ის მუსიკალური ვიდეორგოლი Face ID-ისთვის