in

როგორ აღნიშნეს კომპანიებმა “ბიჭის” დაბადება

მთელი მსოფლიო სულმოუთქმენლად ელოდებოდა სამეფო ოჯახის ახალი წევრის დაბადებას.

BOG

სოციალურ ქსელებში ჰეშტეგი  # Royalbaby 900.000-ჯერ იყო გამოყენებული. ახალშობილ პრინცზე ტვიტერზე წუთში 132 000-ზე მეტი ტვიტი ქვეყნდებოდა.რა თქმა უნდა ამ მოვლენამ სხვადასხვა ბრენდების ყურადღებაც მიიქცია.

ბრენდებმა მომენტით ისარგებლეს, როგორც იტყვიან  ერთი გასროლით ორი კურდღელი დაიჭირეს და მისალოცი სარეკლამო ბანერები დაამზადეს.

 

Starbucks UK

ავიაკომპანია Air New Zealand UK

ტუალეტის ქაღალდი Charmin

კომპანია Coca-Cola

პიცერია  Domino’s Pizza

Hostess Snacks

ავიაკომპანია Delta

პლასტელინი Play-Doh

Pampers

Ikea სათამაშოების სახლში

ბიზნესის განვითარების ფორუმი – “ახალი საქმიანი კონტაქტებისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაღრმავებისთვის “