მთელი მსოფლიო სულმოუთქმენლად ელოდებოდა სამეფო ოჯახის ახალი წევრის დაბადებას.
სოციალურ ქსელებში ჰეშტეგი # Royalbaby 900.000-ჯერ იყო გამოყენებული. ახალშობილ პრინცზე ტვიტერზე წუთში 132 000-ზე მეტი ტვიტი ქვეყნდებოდა.რა თქმა უნდა ამ მოვლენამ სხვადასხვა ბრენდების ყურადღებაც მიიქცია.
ბრენდებმა მომენტით ისარგებლეს, როგორც იტყვიან ერთი გასროლით ორი კურდღელი დაიჭირეს და მისალოცი სარეკლამო ბანერები დაამზადეს.
Starbucks UK
ავიაკომპანია Air New Zealand UK
ტუალეტის ქაღალდი Charmin
კომპანია Coca-Cola
პიცერია Domino’s Pizza
Hostess Snacks
ავიაკომპანია Delta
პლასტელინი Play-Doh
Pampers