in

Missoni – იტალიური ელეგანტურობისა და ინოვაციის მემკვიდრეობა

Missoni მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი მოდის სახლია. მან სახელი გაითქვა თავისი გამორჩეული ნაქსოვი ნაწარმით, თამამი პრინტებითა და ცოცხალი ფერებით. Missoni არის ინოვაციური დიზაინის სიმბოლო, რომელიც აერთიანებს ტრადიციასა და თანამედროვეობას. ბრენდის ისტორია არის მისი დამფუძნებლების ხედვისა და თავდადების მკაფიო დასტური.

ბრენდი 1953 წელს დააფუძნეს ოტავიო მისონიმ და მისმა მეუღლემ როზიტამ. ორივე დიზაინერი იყო. წყვილმა პირველი ბუტიკი გახსნა გალარატეში, პატარა ქალაქში ჩრდილოეთ იტალიის ლომბარდიის რეგიონში. ტექსტილისა და დიზაინისადმი მათმა გატაცებამ კი უბიძგა შეექმნათ ნაქსოვი ნაწარმი იმგვარად, როგორც მანამდე არავის უნახავს. იმ დროს იტალია მეორე მსოფლიო ომის შემდგომი პერიოდიდან გამოდიოდა და დომინირებდა მაღალი მოდა და ძვირადღირებული ქსოვილები. თუმცა, ოტავიო და როზიტა მიზნად ისახავდნენ შეექმნათ რაღაც განსხვავებული, ნაქსოვი ქსოვილების გამოყენებით როგორც მათი დიზაინების საფუძველი.

იტალიის მდიდარი კულტურული მემკვიდრეობითა და მეოცე საუკუნის სახელოვნებო მიმდინარეობებით შთაგონებულმა წყვილმა ექსპერიმენტები დაიწყო ცოცხალ ფერებზე, ინოვაციურ ტექნიკებსა და რთულ პრინტებზე. როზიტა, ტექსტილის ღრმა ცოდნით, იყო დიზაინების შემოქმედებითი ძალა, მაშინ როცა ოტავიოს ინჟინერიისა და მათემატიკის ცოდნამ დაეხმარა მათ ახალი, უფრო დახვეწილი საქსოვი ტექნიკების განვითარებაში.

თავდაპირველად, მისონის დიზაინები იყიდებოდა მხოლოდ მათ საკუთარ ბუტიკში, მაგრამ ბრენდმა მალე მიიპყრო ყურადღება იტალიის საზღვრებს გარეთაც. წყვილის ინოვაციურმა მიდგომამ ნაქსოვი ნაწარმის მიმართ და თამამმა, ფერადმა ზიგზაგისებურმა პრინტებმა, რომლებიც მათი სავიზიტო ბარათი გახდა, საერთაშორისო მყიდველების ყურადღება მიიქცია. 1960-იან წლებში, მისონის უნიკალურმა მიდგომამ მოდისადმი აღიარება მოიპოვა გლობალურ სცენაზე, როდესაც ბრენდმა წარმოადგინა თავისი კოლექციები მთავარ მოდის გამოფენებსა და ღონისძიებებზე ევროპასა და ამერიკის შეერთებულ შტატებში.

1970-იანი წლებისთვის მისონიმ დაიმსახურა რეპუტაცია ინოვაციისა და ხარისხის სფეროში. ბრენდმა გააფართოვა თავისი მოქმედების არეალი, გახსნა ბუტიკები პარიზში, ლონდონსა და ნიუ-იორკში. მისი გამორჩეული, ფერადი დიზაინები იტალიური ფუფუნების სინონიმი გახდა, მიმზიდველი მომხმარებელთა ფართო სპექტრისთვის, მაღალი საზოგადოების კლიენტებიდან დაწყებული იმ ადამიანებით დამთავრებული, ვინც ეძებდა მოდურ, მაგრამ ჩასაცმელად გამოსადეგ ნაწარმს. მისონის სავიზიტო ბარათი – ზიგზაგისებური პრინტი, ცნობილი როგორც „Missoni-ის ზოლი“, ბრენდის იკონურ სიმბოლოდ იქცა.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

როგორია მოლოდინები Meta-ს AR სათვალე Orion-ის გამოსვლასთან დაკავშირებით

ბაუმერის აკადემიამ სახელმწიფოს მიერ აღიარებული სერტიფიკატის გაცემის უფლება მოიპოვა!