in

ტრანსფორმატორის ზუზუნი,როგორც მუსიკა – გაახალისე ქალაქი და მოიგე iPhone 6

დღეს სოციალურ ქსელებს საქართველოში თითქმის ყველა მოქმედი კომპანია იყენებს, რამდენად ეფექტურად ეს ცალკე განხილვის თემაა. ამ მიმართულებით მოქმედი მარკეტერების მთავარი პრობლემა კონტენტია,  რომელსაც ისინი უმეტესწილად ვერ ქმნიან. [ხშირად ეს ტოპ მენეჯმენტის ბრალიცაა].  IDS Borjomi და Leavingstone-ი უკვე მეორე ბრენდით – მიტარბით ამტკიცებს, რომ ყველაფერი გენიალური შეიძლება მარტივიც იყოს. Facebook-ზე კონკურსს ძალიან ბევრი კომპანია აწყობს და iPhone 6-იც უკვე საკმაოდ ბევრმა გაათამაშა, მაგრამ კონკურსის იდეა “გაახალისე ქალაქი” ასე ორიგინალურად ჯერ არავის წარმოუდგენია.

ნახეთ ოთხი ახალგაზრდა მოხალისე, რომლებიც ტრანსფორმატორის ზუზუნს მუსიკალურ ნოტად იყენებს და მასთან ერთად მღერის.

კონკურსის დეტალები – http://bit.ly/გაახალისე

 

 

 

“თავში ურტყამს” – ანტიდისკრიმინაციული რეკლამა

სიყვარულისა და სიკეთის გამავრცელებელი სარეკლამო ბანერები თბილისში