in

Mitsubishi-ით დაელექტროებული ცხოველები – პრინტ კამპანია

Mitsubishi-მ თავისი ახალი Outlander PHEV-სთვის, სააგენტო Africa-ს დახმარებით, ძალიან ორიგინალური, თანაც სახალისო პრინტ კამპანია შექმნა. პოსტერების მთავარი მიზანი იმ მიმზიდველი სიახლის გადმოცემაა რაც ავტომობილების მწარმოებელ ბრენდს მომხმარებლისთვის აქვს. ბრენდის ახალ პროდუქტს, ჩვეულებრივთან ერთად, მეორე, გაუმჯობესებული ელექტრონული ძრავიც აქვს, რომელიც მანქანას კიდევ უფრო მეტ სისწრაფესა და სიმძლავრეს მატებს. ფაქტია, ამ საყვარელმა მაიმუნმა და თხამ ავტომობილის ელექტროობა უკვე საკუთარ თავზე გამოსცადეს.

BOG
BOG

Publicis Groupe 2018 წლამდე ფესტივალებსა და დაჯილდოებებში მონაწილეობას არ მიიღებს

ქართველი მარკეტერი Samsung-ის გლობალური სტრატეგიის გუნდში მიიწვიეს სამუშაოდ!