1961 წელს “მოტოროლამ” ილუსტრატორ ჩარლზ შრიდეს სთხოვა, მომავლის სახლების ვიზუალები შეექმნა, რომლებიც კომპანიის უახლეს ელექტრონულ ხაზზე იქნებოდა ორიენტირებული. შრიდეს მიერ წარმოდგენილი ილუსტრაციები მდიდრულ, ელეგანტურ, საოცნებო სახლებისგან დაკომპლექტებულ ოპტიმისტურ მომავალს გამოხატავს, სადაც ჰარმონიულად თანაარსებობდა ტექნოლოგიები და მშვიდი პეიზაჟები.
მისი განსაცვიფრებელი ილუსტრაციების საშუალებით, შეგვიძლია, თვალი გავადევნოთ იმას, თუ როგორ წარმოედგინა წარსულის ადამიანს მომავალი – ანუ, ჩვენი აწმყო. ასევე, საინტერესოა პარალელის გავლება, როგორ ცდილობდნენ კომპანიები საყოფაცხოვრებო ტექნოლოგიების რეკლამირებას და რა შეიცვალა ამ თვალსაზრისით დღეისათვის.
საგულისხმოა, რომ შრიდეს მთავარ დამკვეთებს შორის იყვნენ The Saturday Evening Post, ჟურნალი Life, Motorola და Chevrolet.