in

მონალიზამ თვალი ჩაგვიპაჭუნა?!

მოგზაურობისას ძალიან ბევრი სიურპრიზი გელით, მთავარია სიურპრიზი როუმინგის დავალიანება არ აღმოჩნდეს.

BOG

ამ სლოგანით Orange-მა ახალი სარეკლამო კამპანია წამოიწყო და პირველი რეკლამის ფარგლებში ლუვრის დამთვალიერებლები გააოცა.

ყველაზე იდუმალებით მოცული, მონა ლიზას პორტრეტი ციფრული ასლით შეცვალეს,  დამთვალიერებლები კი შოკირებულები დარჩნენ, როდესაც მონა ლიზამ მათ თვალი ჩაუპაჭუნა.

20-21 სექტემბერი, ბიზნესის განვითარების კონფერენცია

კანის გამარჯვებული – სახელმძღვანელოები სიმ-ბარათებში