1
Aug
2019

„ვიხილები და მოვდივარ“ მონსტრად გაქცევს – ფანტაზიები „დახუჭობანადან“

1 Aug 2019



თუ სკოლის პერიოდი მოგენატრათ, ტანსაცმლის ბრენდ George at ASDA-ს ახალი კამპანია, ბავშვის სამოსის განახლებული კოლექციისთვის, ნამდვილად შეძლებს თქვენში დიდი ხნის წინ მივიწყებული, თუმცა ძალიან ძვირფასი შეგრძნებების გამოღვიძებას.

კამპანიის, სახელწოდებით, „მათი წარმოსახვით ნაშენებია“ ფარგლებში შექმნილი ნამუშევარი სააგენტო BBDO-ს ეკუთვნის.

ვიდეორგოლი შთაგონებულია ბავშვების სახალისო და შემოქმედებითი ფანტაზიის უნარით… აღბეჭდილია მათი ბუნებრივი რეაქციები, თამაშის ცელქი და სასაცილო მომენტები.

კამპანია, რეალურად, სკოლაში გადაიღეს და ბავშვებს სთხოვეს, მათი საყვარელი თამაში დაესახელებინათ. ეს თამაში „მონსტრი“ აღმოჩნდა, ჩვენ რომ „დახუჭობანას“ ვეძახით, ის.

ნახეთ ვიდეორგოლი და შთაბეჭდილებები გაგვიზიარეთ:

 

Credits

Director: sam larsson

Creative Director: Alex Grieve

Art Director: Andy Clough

Copywriter: Richard McGrann

Producer: Lucia Fioravanti

Producer: Verity Elvin

Producer: Richard Ulfvengren

Other credits

Planner: Sam Williams, Sam Guinivan

Account Team: Bobbie Gannon, Anusha Subeathar, Gemma Troup, Rhe Petgrave

Media Agency: Blue

Post Production Company: Electric Theatre Collective

Audio Post Company: WAVE

Business Affairs: Tony Price

Campaign Manager: Paige Martin (George Campaign & Content Manager)

Head of Creative: Aisha Jakhura (George Fashion & Home)

Senior Production Manager: Julia Miller (Food Comms)

Campaign Manager : Paige Martin (George Campaign & Content Manager)

განხილვა