in

“More than 90 minutes” — პრემიერ ლიგის 30 წლის იუბილესადმი მიძღვნილი კამპანია

პრემიერ ლიგამ 90-წამიან ვიდეოში ახალგაზრდა გოგონას თვალით აღნიშნა მიღწევების ბოლო 30 წელი, როგორც მოედანზე, ისე მის გარეთ. სარეკლამო რგოლი “More than 90 minutes” პრემიერ ლიგის ფეხბურთის სამი ათწლეულისა და ლიგის ინვესტიციების სათემო და სარეკლამო ფეხბურთის საჩვენებლად შეიქმნა.

რეკლამაში ვხედავთ ისეთ ფეხბურთელებს, როგორებიც არიან მაიკლ ოუენი, ჯეიმი რედნაპი, მიკი რიჩარდსი და ტედი ტედი შერინგჰემი; ასევე, Countdown-ის რეიჩელ რაილი, რომელიც პრემიერ ლიგის Primary Stars მათემატიკის რესურსების შექმნას შეუწყო ხელი.

90-წამიანი ვიდეორგოლის შექმნაზე FCB Inferno-მ იზრუნა და იგი სარეკლამო კამპანიასთან ერთად ციფრულად და თანმხლები ბეჭდვითი კამპანიით გადაიცემა.

Premier League – More than 90 Minutes from FCB Inferno on Vimeo.

გზა წარმატებისკენ – დაიწყე კარიერა თეგეტაში

რა განსაზღვრავს სწავლის უნარს გამოცდებზე უკეთ?