in

ბარბის რეკლამაში ბიჭი გამოჩნდა

“Moschino Barbie” – ეს არის “Mattel”-ის და იტალიური მოდის სახლის “Moschino”-ს ერთობლივი პროექტი, რომლის რეკლამაშიც “Barbie”-ის ისტორიაში პირველი ბიჭი გადაიღეს და ამით გენდერული სტერეოტიპის დანგრევას შეეცადნენ.

ახალი თოჯინების სერია შეზღუდული რაოდენობით გამოვიდა და 150 დოლარი ღირდა. რეკლამამ ინტერნეტ მომხმარებლების დიდი ყურადღება დაიმსახურა, განსაკუთრებით მათი, ვინც გენდერული თემებითაა დაინტერესებული.

“საუკეთესო საკვები ძაღლებისა და კატებისთვის”- აკანა და ორიჯენი უკვე საქართველოშია

ეს შესაძლოა ნებისმიერს გადახდეს