in

მოტოროლას ინტერაქტიული რეკლამა

ახალი სიტყვა ინტერაქტიულ რეკლამაში. ინტერაქტიული რეკლამა პირდაპირ ჟურნალში.  ჟურნალ  Wired-ის ფურცლებზე მოტოროლას რეკლამა განთავსდა, რომელიც ჟურნალის პირველი ინტერაქტიული რეკლამაა.

ჟურნალის დანართი, რომელიც ჩვეულებრივი ფურცლის სისქისაა, მოტოროლას ახალი ტელეფონის Moto X-ის რეკლამა, რომელიც სენსორზე შეხების დროს ფერს იცვლის. Wired-ის ეს ნომერი იანვარში მხოლოდ ნიუ-იორკსა და ჩიკაგოში გაიყიდება.

რეკლამის ავტორი, სააგენტო Digitas-ია

p.s. დაახლოებით ორი წლის წინ Esquire-მა ჟურნალი პატარა სარეკლამო მონიტორთან ერთად გამოუშვა, მაგრამ ეს რადიკალურად სხვა კამპანია იყო.

Wired-ი მაინც პირველ ჟურნალად ითვლება, რომელმაც ახალი ტექნოლოგიები იხმარა და რეკლამა მთლიანად ინტერაქტიულ პლატფორმაზე ააწყო.

http://youtu.be/iMrZmSPpIRw

Intel Inside უკვე საფეხბურთო კლუბ ბარსელონის ფორმის შიგნით

გაიზიარე მგზავრობა – Coca Cola