in

Motorola ცოცხალია და მოწოდების სიმაღლეზეა

BOG
BOG

Motorola, რომელიც სხვა ბრენდების რეკლამების ფონზე დიდი ხანია აღარც ჩანს, თურმე, განსხვავებული ფუნქციების სმარტფონებს უშვებს. მომხმარებლითვის თავის შესახსენებლად ახალი სარეკლამო კამპანიის მიზანი სახალისო ვიდეოგროლების შექმნა იყო. სიცილით შეიძლება ვერ დავიხოცეთ, სამაგიეროდ  სახალისო მეთოდით გავიგეთ, რა არის ახალი “Moto Dojo”–ს მოდელში. ასე რომ,  Motorola–ს მოყვარულებო (თუ შემორჩით ასეთები) ისიამოვნეთ ახალი მოდელით.

 

https://www.youtube.com/watch?v=he2aQTwxQFk

https://www.youtube.com/watch?v=o6tS5600SMM

 

https://www.youtube.com/watch?v=d1cx08G9I90

https://www.youtube.com/watch?v=p2Ot-v7K2AU

Danepak-ის ზედმეტად “სერიოზული” ბეკონი

სუსტი ნერვების პატრონებმა არ უყუროთ – უკრაინული ჯავშან ჟილეტის რეკლამა