in ,

მანეკენია თუ ადამიანი? – Motorola-ს ორიგინალური ექსპერიმენტი

Motorola-მ თავისი ახალი ექსპერიმენტით საზოგადოებას მწარე რეალობა გვერდიდან დაანახა. მიუხედავად იმისა, რომ კომპანიის საქმიანობის მთავარი პრიორიტეტი სმარტფონების წარმოებაა, საზოგადოების ტელეფონზე დამოკიდებულების მწვავე პრობლემას თავად ბრენდიც ამჩნევს და სწორედ ამ მიზეზით გვთავაზობს ორიგინალურ სარეკლამო კამპანიას. Motorola-მ თავის აქტივობაში ადამიანები ურეაქციო მანეკენებს შეადარა, რომლებიც მხოლოდ სმარტფონში იყურებიან და გარშემო რეალობას ვეღარ აღიქვამენ. სააგენტო Ogilvy & Mather-თან თანამშრომლობით განხორციელებული ექსპერიმენტის ფარგლებში, კომპანიამ 2 საინტერესო ვიდეორგოლიც გამოუშვა.

 

https://www.youtube.com/watch?v=kBPRgJp4X-4

https://www.youtube.com/watch?v=lZLg8FbPQFM

არასწორი პრიორიტეტების სავალალო შედეგები – KIA-ს პოსტერები საჭესთან სმარტფონის გამოყენების წინააღმდეგ

100 საგზური, რომელიც ჯერ არ გათამაშებულა! East Point-ში “ქალაქობანა” იწყება!