in ,

ბულინგი დომინოს ეფექტით! – Movistar-ის ვიდეორგოლი მნიშვნელოვანი გზავნილით

ტექნოლოგიებისა და ინტერნეტ სივრცის განვითარებამ ნებისმიერი ინფორმაციის ელვისებური სისწრაფით გავრცელებას შეუწყო ხელი. თუმცა, საკითხავია, რამდენად სასარგებლოა ეს ფაქტი? ბულინგი – პრობლემა, რომელსაც საკმაოდ მძიმე შედეგები მოჰყვება ხოლმე, საზოგადოებაში და განსაკუთრებით, მოზარდებში დომინოს ეფექტის მსგავსად ვრცელდება. კომპანია Movistar-ისა და სააგენტო Dhélet Y&R-ს ერთობლივი ნამუშევარი სწორედ ამ მნიშვნელოვან საკითხს ეხება და მასთან დაკავშირებით ცნობიერების ამაღლებას ისახავს მიზნად.

 

წინდებიანი „კროქსები“ – 2018 წლის ზაფხულის ცხელი ჰიტი

როგორი იყო 70-იანი წლების გამორჩეული სპორტქარი? – Porsche 928