3
Aug
2018

ბულინგს ორი მხარე აქვს! – Movistar-ის კამპანია აქტუალური პრობლემის წინააღმდეგ

3 Aug 2018

Elit Electronics
Elit Electronics


საზოგადოება ხშირად პრობლემის მხოლოდ ერთ მხარეზე საუბრობს, თუმცა ამბავს ყოველთვის მეორე ვერსიაც აქვს. ბულინგი დღევანდელი რეალობის ერთ-ერთი ყველაზე მწვავე და აქტუალური პრობლემაა, განსაკუთრებით, მოზარდებში. იმისთვის, რომ ვითარების არსს მოძალადისა და მსხვერპლის გარდა გარშემომყოფებიც უკეთ ჩაწვდნენ, Movistar-მა სააგენტო Wunderman-ის დახმარებით, მნიშვნელოვანი კამპანია განახორციელა. აქტივობის ფარგლებში ბრენდმა სპეციალური აპლიკაცია და სარეკლამო ვიდეორგოლი შექმნა, რომელიც მოცემულ სურათზე უფრო საფუძვლიან წარმოდგენას იძლევა.

 

განხილვა