in ,

Mr.Milk-ის ბრენდინგი

ახალგაზრდა ამერიკელმა დიზაინერმა ჯასტინ როს ტოლენტინომ  ამბიციურ პროექტზე დაიწყო მუშაობა. პროექტის ფარგლებში უნდა განხორციელებულიყო რძის პროდუქტის ბრენდინგი 1950-იანი წლების დიზაინის და თანამეროვე დეტალების შერწყმით.

BOG
BOG

დიზიანერმა ძველი რძის ბოთლის სილუეტი  sans serif-ის შრიფტთან გააერთიანა. პოსტერი negative space-ის სტილით გაკეთდა, ხოლო  ფერები რძის ცხიმიანობის პროცენტს აღნიშნავენ. პროექტის შედეგად შეიქმნა ახალი ბრენდი Mr.Milk.

ნახეთ და შეაფასეთ ახალგაზრდა დიზიანერის ამბიციური ნამუშევარი.

mr-milk-bottle mr-milk-business-card-back mr-milk-business-card-front mr-milk-business-cards mr-milk-compliments-slip mr-milk-envelopes mr-milk-folder mr-milk-pencils mr-milk-stationery mr-milk-stationery-close-up

ნოკია iPhone-ს ახალ რეკლამაში ეჯიბრება

Amul-ის პროდუქცია ყველა ოჯახს !