ახალგაზრდა ამერიკელმა დიზაინერმა ჯასტინ როს ტოლენტინომ ამბიციურ პროექტზე დაიწყო მუშაობა. პროექტის ფარგლებში უნდა განხორციელებულიყო რძის პროდუქტის ბრენდინგი 1950-იანი წლების დიზაინის და თანამეროვე დეტალების შერწყმით.
დიზიანერმა ძველი რძის ბოთლის სილუეტი sans serif-ის შრიფტთან გააერთიანა. პოსტერი negative space-ის სტილით გაკეთდა, ხოლო ფერები რძის ცხიმიანობის პროცენტს აღნიშნავენ. პროექტის შედეგად შეიქმნა ახალი ბრენდი Mr.Milk.
ნახეთ და შეაფასეთ ახალგაზრდა დიზიანერის ამბიციური ნამუშევარი.