in

მინიმალისტურად აღქმული ახალი წელი ანიმაციურ რეკლამაში

საცალო ვაჭრობის კომპანია Muji-მ მხატვარ ჯენი რაიტს მიმართა, რათა შობასთან დაკავშირებული ვიდეორგოლი კრეატიული სახით წარმოედგინა. მთელი კონცეფცია კი ამ იდეაზე აიგო: რას ვხედავთ, როცა ახალი წლის დღესასწაულზე ვფიქრობთ?  დროთა განმავლობაში საშობაო ნივთების სია ბუნებრივად ჩამოგვიყალიბდა და ზუსტად ვიცით, დაახლოებით რა უნდა ვიყიდოთ შესაბამისი განწყობის შესაქმნელად.

BOG

რაიტმაც ანიმაციურ ვიდეორგოლში მინიმალისტურად გადმოგვცა შობისთვის დამახასიათებელი ნივთები, ატმოსფერო, თავისი თოვლით, ცხელი შოკოლადით თუ სითბოს გაზიარებით. მართალია, აქ პირდაპირი მინიშნებები არ გვხვდება ახალ წელთან მიმართებით, მაგრამ კონკრეტული დეტალები ასოციაციურ აღქმას გვიყალიბებს…

როგორ მივიღოთ კომპანიის ღირებულებებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები?

თბილისში „ქეი ეფ სის“ მე-15 რესტორანი  გაიხსნა!