in

Liquid Death-მა უჩვეულო პერსონაჟი შექმნა — Murder Man

წყლის ბრენდი Liquid Death შავი იუმორითაა ცნობილი, რაც მის მარკეტინგულ კამპანიებში ყოველთვის ნათლად შეიმჩნევა. გამონაკლისი არც ახალი ანიმაციური კამპანიაა, რომელშიც ბრენდის უჩვეულო, „საშიშ“ თილისმასაც ვხედავთ.

საუბარია Murder Man-ზე — საშინელი გარეგნობის პერსონაჟზე. მას თავის ნაცვლად Liquid Death-ის ალუმინის ქილა აქვს, მარცხენა მკლავზე კი სამი ადამიანის თავი ამოზრდია. თუ ზოგადად ბრენდები თილისმა-პერსონაჟებს დადებითი ემოციების აღსაძრავად იყენებენ, ამ შემთხვევაში ყველაფერი პირიქითაა. ნაკლებ სავარაუდოა, რომ ამ „გმირის“ მიმართ ვინმეს ემპათია გაუჩნდება ან მისი ყურება ესიამოვნება… თუმცა ბრენდის განმარტებით, ის დამნაშავე კი არა, წყურვილის მკვლელია.

Liquid Death-მა ვიდეორგოლიც კი გამოუშვა, რომელშიც მთავარი თილისმის თავგადასავალია გადმოცემული:

თბილისს 2024 წლის ჯაზ ფესტივალზე ლეგენდარული მუსიკოსები ეწვევიან.

Microsoft და LinkedIn 2024 წლის Work Trend Index-ს გვაცნობენ