თბილისში Clarins-ის მომხმარებლის დღეები იწყება. 29-30 მარტს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში, Clarins-ის სრულ კოლექციაზე მომხმარებლებს შეეძლებათ ისარგებლონ 30%-იანი ფასდაკლებით და მიიღონ საჩუქრები ამავე ბრენდისგან.
ფრანგული ბრენდი CLARINS-ი კანის მოვლის საშუალებებითა და კოსმეტიკითაა ცნობილი. ბრენდი 1954 წელს დააარსა Jacques Courtin- Clarins-მა. იმ დროისთვის ის სამედიცინო უნივერსიტეტის სტუდენტი იყო. CLARINS-ი გამოარჩევა ინოვაციური მიდგომებით, რომელთა შორისაა კანის დაბინძურების საწინააღმდეგო კომპლექსი, რაც შემდეგ კოსმეტიკასა და კანის მოვლის საშუალებებშიც დანერგა. პროდუქციის ახალი ხაზი, სახელწოდებით My Clarins, ახალგაზრდა კანის მოვლისთვისაა განკუთვნილი. სწორედ ამიტომ რეკლამაში პროდუქციას ახალგაზრდა მოდელები წარადგენენ. რეკლამა ხაზს უსვამს პროდუქტის უპირატესობას – My Clarins – 88% ბუნებრივი წარმოშობისაა და დაფუძნებულია მცენარეული კომპლექსით დამზადებულ ქოქოსის წყალსა და ალპური ვარდის ექსტრაქტზე. საქართველოში My Clarins-ის შეძენა “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელშია შესაძლებელი.