in

Acura-ს ისტორიაში ყველაზე მასშტაბური სარეკლამო კამპანია! ნახეთ აქ

BOG
BOG

იაპონურმა ავტომწარმოებელმა Acura-მ ისტორიაში ყველაზე მასშაბური სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომელიც სედან TLX-ის სარეკლამო კამპანიად იქცა.

მსოფლიო პრემიერის სლოგანი ასე ჟღერს “Its that kind of thrill”.  კამპანიის შემუშავება, რომელიც 17 აგვისტოს გაუშვეს სარეკლამო სააგენტო Mullen LA-ის მიერ მომზადდა, ხოლო ტელევიზიებსა და სოციალურ ქსელებში ხალხის ყურადღების მისაქცევად რამოდენიმე დინამიური სარეკლამო რგოლი გაკეთდა.

ერთ წუთიანი სარეკლამო რგოლი “My Way” ავტომობილის შექმნის ყველა ეტაპს მოიცავს: ესკიზიდან დაწყებული აწყობის პროცესით დამთავრებული.

Acura TLX-ის ეროპული დებიუტი 2014 წლის 29 აგვისტოს გაიმართება.

http://youtu.be/FM7PcYMH67c

http://youtu.be/LcA4ehMWK2s

http://youtu.be/ji7bQSKxk4I

“თვალპირა” – ანუ ქალი, რომელსაც თვალში პირი აქვს

ყველაზე სასურველი ბოთლშია – Coca Cola