იაპონურმა ავტომწარმოებელმა Acura-მ ისტორიაში ყველაზე მასშაბური სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომელიც სედან TLX-ის სარეკლამო კამპანიად იქცა.
მსოფლიო პრემიერის სლოგანი ასე ჟღერს “Its that kind of thrill”. კამპანიის შემუშავება, რომელიც 17 აგვისტოს გაუშვეს სარეკლამო სააგენტო Mullen LA-ის მიერ მომზადდა, ხოლო ტელევიზიებსა და სოციალურ ქსელებში ხალხის ყურადღების მისაქცევად რამოდენიმე დინამიური სარეკლამო რგოლი გაკეთდა.
ერთ წუთიანი სარეკლამო რგოლი “My Way” ავტომობილის შექმნის ყველა ეტაპს მოიცავს: ესკიზიდან დაწყებული აწყობის პროცესით დამთავრებული.
Acura TLX-ის ეროპული დებიუტი 2014 წლის 29 აგვისტოს გაიმართება.
http://youtu.be/FM7PcYMH67c
http://youtu.be/LcA4ehMWK2s
http://youtu.be/ji7bQSKxk4I