in

ბულინგიდან მეგობრობამდე მხოლოდ ერთი ნაბიჯია – Vodafone-ის საახალწლო ვიდეორგოლი

BOG
BOG

განსხვავებულ ნიჭსა თუ შესაძლებლობებს საზოგადოების მხრიდან ხშირად არც თუ ისე დადებითი რეაქცია და აღქმა მოყვება ხოლმე. განსაკუთრებით აქტუალურია მსგავსი დამოკიდებულებები ბავშვებში, რაც შემდეგ ხშირად ბულინგში გადაიზრდება ხოლმე. თუმცა, ყველგან შეიძლება დადებითმა მომენტმა იჩინოს თავი და ერთი შეხედვით მძიმე, არასასიამოვნო ვითარება სრულიად მოულოდნელ სიურპრიზად აქციოს. მსგავსი ემოციური შინაარსის მატარებელია Vodafone-ის ახალი სარეკლამო ვიდეორგოლი, რომელიც ბრენდმა სააგენტო JWT-სთან თანამშრომლობით შექმნა.

 

„აწარმოე საქართველოში“ – ბრენდის განახლებული ვიზუალური იდენტობა და ფილოსოფია

ბოროტი პერსონაჟები სამყაროს წინააღდეგ! – Greenpeace ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ