in ,

ნათია კვაჭანტირაძე – Wissol Group (Spotlight 2014)

ფიქციის როლი მარკეტინგში. როგორ ქმნიან მარკეტერები წარმოსახვით სამყაროს, როგორ უნდა მივუდგეთ მომხმარებელს, რა მოსწონთ დღეს ადამიანებს და რა გამოცდილებას ეძებენ ისინი. როგორ უნდა დაეხმაროს მარკეტერი მომხმარებელს თავის ყოველდღიურ ცხოვრებაში “ბედნიერების” მიღწევაში. ნათია კვაჭანტირაძე Wissol პეტროლიუმის მარკეტინგის ხელმძღვანელი.

სპოტლაითი ქართულ მარკეტინგული ღონისძიებაა და ის 2013 წელს პირველად ჩატარდა საქართველოში.
ღონისძიების ორგანიზატორი პირველი ქართული ინტერნეტ-ჟურნალი ბიზნესზე – MARKETER.ge

ნახე ყველა ვიდეო: http://www.marketer.ge/spotlight/

თათა მორჩილაძე – ახალი ნათება (Spotlight 2014)