in

ლოგოდიზაინის პოპულარულ გამოცემაში საქართველოს ეროვნული პარკების ლოგო მოხვდა

საქართველოს ეროვნული პარკების ლოგო მსოფლიოში ლოგოდიზაინის ყველაზე პოპულარულ გამოცემაში “LogoLounge” მოხვდა. წიგნი, მსოფლიოს მასშტაბით შემქნილ მხოლოდ საუკეთესო ლოგოებს აერთიანებს. ლოგოს დიზაინერი კახა კახაძეა, რომელმაც ცოტა ხნის წინ თავის ფბ გვერდზე ინფორმაცია გაავრცელა, რომ საქართველოს ეროვნული პარკების ლოგოს ჩათვლით, LogoLounge-ს მეთერთმეტე წიგნში მის მიერ შექმნილი 37 ლოგო მოხვდა.

Hyundai Santa Fe 2019-ის პრეზენტაცია

“სამეფო კარის თამაშების” პერსონაჟთა უახლესი ფოტოები ბოლო სეზონიდან