ქარიშხალ “მარიასა” და “ირმას” კატასტროფიდან ორ წელზე მეტი გავიდა. პუერტო რიკო დღემდე ითვლის დანაკარგებს. სამწუხაროდ, შტორმმა სერიოზულად დააზარალა ყავის ადგილობრივი ინდუსტრია. მდგომარეობის გამოსწორებას კი დიდი შრომა და ახალი ნაყოფიერი ყავის პლანტაციების მოშენება სჭირდება. ამ პრობლემასთან საბრძოლველად, Nespresso-მ, სააგენტო McCann-თან ერთად, კამპანია წამოიწყო. როგორც ყოველთვის, მისი მთავარი გმირი ახლაც მსახიობი ჯორჯ კლუნია. ჯორჯ კლუნი, ჩვეული მხიარული მოგზაურობის ნაცვლად, პუერტო რიკოში გაემგზავრა Hamilton-ის შემქმნელ ლინ-მანუელ მირანდასთან ერთად… ბრენდის ინიციატივით, “ნესპრესო” გამოუშვებს 100%-ით პუერტო რიკოულ ყავას და გამოყოფს $1 მლნ დოლარს 1500 ფერმერის დასახმარებლად.