in

Nestle-ს და JWT-ის ერთობლივი პროექტი

ნაყინი  “Nestle Extreme”-ი, შენს ანარეკლსაც მოუნდება.JWT Paris-ის ახალ რეკლამაში სექსუალურობა და ოპტიკური ილუზიები გააერთიანეს, თამაში და სიამოვნება. ნაყინი “Extreme” ისეთ ნეტარებაში ჩაგაგდებთ, რომ თქვენ არ მოგინდებათ ის გაუყოთ  “საკუთარ თავსაც” კი.

სარეკლამო რგოლის გმირი შემთხვევით არ გვაგონებს ფილმ “მეხუთე ელემენტი”-ს მთავარ პერსონაჟ მილა იოვოვიჩს, 2009 წელს სააგენტო JWT Paris-მა, კომპანია “unit9”-სთან, ერთობლივათ გაუშვეს პრომო საიტი Nestle Extreme-სთვის, რომელიც პოპულარული ფილმის,  “მეხუთე ელემენტი”-ს  სტილში იყო.

ბრძოლა თვითგადარჩენისთვის ანუ მარკეტინგი აჭარაში

TBILISI OPEN AIR 2014 6, 7 და 8 ივნისს გაიმართება