in

Netflix-ის ინოვაციური „კულტურის მახასიათებლები“

veon
veon

ათი წლის წინ Netflix-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა, რიდ ჰასტინგსმა საჯაროდ პირველად გამოაქვეყნა თავისი კომპანიის „კულტურის მახასიათებლები“. 120-ზე მეტ სლაიდზე წარმოდგენილი იყო კომპანიის მენეჯმენტი და კულტურული ფილოსოფია, რათა მომავალ თანამშრომლებს წარმოდგენა ჰქონოდათ, რა მოლოდინები შეიძლება გასჩენოდათ ბიზნეს მოდელისადმი, რომელიც გულისხმობს იმეილით DVD-ის შეკვეთას.  

პრეზენტაციის სახით დამსწრეებს შესთავაზა მზარდი ტექნიკური ოპერაციის კულტურა, რომლის ღირებულებაც დღეს 125 მილიარდ დოლარზე მეტია და მასში მსოფლიოს მასშტაბით დაახლოებით 7 100 ადამიანია დასაქმებული.

Netflix – ის მენეჯმენტის ფილოსოფიის ზოგიერთმა ასპექტმა (მაგ. ოფიციალური შვებულების პოლიტიკის არარსებობა და „ბრწყინვალე სისულელეების“ უარყოფა) მყისიერი დაპირისპირება გამოიწვია, თუმცა, ამასთანავე, დოკუმენტმა ბევრი სხვა დამსაქმებელიც „შთააგონა“.  Facebook-ის მთავარმა აღმსრულებელმა შერილ სანდბერგმა ერთხელ ისიც თქვა, რომ „კულტურული მახასიათებლები“ შესაძლოა ყველაზე მნიშვნელოვან დოკუმენტად იქცეს, რომელმაც გაარღვია ჭაობი.

რა კავშირია მადლიერებასა და კეთილდღეობას შორის?

„გუგლმა“ იდეალური სამუშაო გარემოს მითი რეალობად აქცია – Google Workspace-ში ყველაფერია შენი კომფორტისთვის