in

ახალი Smirnoff-ი უშიშრად შემოდის ბაზარზე

Smirnoff-ი არასდროს ზოგავდა ძალებს იმისთვის, რომ არყის ბოთლის ყველაზე საუკეთესო დიზაინი ჰქონოდა. რა თქმა უნდა, როდესაც ბაზარზე Absolut-ია დიზაინზე ფიქრი ერთ-ერთი ყველაზე საჭირო პუნქტია.

იმის შემდეგ, რაც Smirnoff-მა სარეკლამო სააგენტო შეიცვალა, ის Double Black-ით და ლოზუნგით “Arrive Boldly” ახალ კამპანიას მთელი სერიოზულობით  ჩაეჭიდა.

პირველი შთაბეჭდილების მოსახდენად ემის ნომინანტ რეჟისორს რეკლამა გადააღებინეს და მუსიკალური გაფორმება ლანა დელ რეის მიანდეს, ხოლო კრეატივი სარეკლამო სააგენტო Leo Burnett-ს.

ნახეთ და შეაფასეთ სარეკლამო კამპანია, რომელზეც 8 მილიონი დოლარი დაიხარჯა.

http://youtu.be/TKQZVYqW7mo

რამდენად იყენებენ ქართული კომპანიები სოციალურ მედია-მარკეტინგს?

ელექტრო შოკი თუ დროს Facebook-ზე კარგავთ.