Smirnoff-ი არასდროს ზოგავდა ძალებს იმისთვის, რომ არყის ბოთლის ყველაზე საუკეთესო დიზაინი ჰქონოდა. რა თქმა უნდა, როდესაც ბაზარზე Absolut-ია დიზაინზე ფიქრი ერთ-ერთი ყველაზე საჭირო პუნქტია.
იმის შემდეგ, რაც Smirnoff-მა სარეკლამო სააგენტო შეიცვალა, ის Double Black-ით და ლოზუნგით “Arrive Boldly” ახალ კამპანიას მთელი სერიოზულობით ჩაეჭიდა.
პირველი შთაბეჭდილების მოსახდენად ემის ნომინანტ რეჟისორს რეკლამა გადააღებინეს და მუსიკალური გაფორმება ლანა დელ რეის მიანდეს, ხოლო კრეატივი სარეკლამო სააგენტო Leo Burnett-ს.
ნახეთ და შეაფასეთ სარეკლამო კამპანია, რომელზეც 8 მილიონი დოლარი დაიხარჯა.
http://youtu.be/TKQZVYqW7mo