ახალი წლის დადგომასთან ერთად, მარტო მყოფი ადამიანები მეტ დროს უთმობენ თავიანთი სასიყვარულო ცხოვრების გააზრებასა და ყველაფრის ხელახლა დაწყებას. იანვრის პირველი კვირა აღიარებულია „პაემნების კვირად“ – ესაა გაცნობის აპების ყველაზე დატვირთული დღეები. ამის დასადასტურებლად, Tinder-მა შიდა მონაცემები გაასაჯაროვა: სვაიპების აქტივობა ამ დროს თითქმის 20%-ით მაღალია, ვიდრე წლის დანარჩენ პერიოდში, ხოლო ლაიქების რიცხვი აპში 15%-ით სჭარბობს, წლის დანარჩენ პერიოდს.
ამას გარდა, Hinge-მაც შემოიღო ტერმინი „პაემნების საათი“ – დრო, როდესაც მომხმარებლები ყველაზე აქტიურები არიან და შეტყობინებებზე პასუხის მიღების ალბათობა ყველაზე მაღალია.
მიუხედავად ამ გაზრდილი აქტივობისა, ტელეფონის ეკრანიდან პაემნების დანიშვნა შეიძლება რთული პროცესი იყოს. 2024 წელს, Hinge-მა და კვლევითმა კომპანია dcdx-მა დაადგინეს, რომ Z თაობა რეალურ ურთიერთობებს ნატრობს – 82% აცხადებს, რომ მარტოობას განიცდის. ამიტომ, გლობალური მარტოობის შესახებ ცნობიერების ამაღლებასთან ერთად ივნისში, Hinge-მა წამოიწყო პროგრამა „კიდევ ერთი საათი“, რათა ხელი შეუწყოს შეხვედრებს. ბრენდმა გამოყო 1 მილიონი დოლარი ატლანტაში, ლოს-ანჯელესსა და ნიუ-იორკში სოციალური ჯგუფებისთვის, მარტოობის წინააღმდეგ საბრძოლველად.
იმავე სულისკვეთებით, სხვა გაცნობის აპებიც გადადიან რეალურ შეხვედრებზე, რათა ონლაინ კავშირები პირისპირ შეხვედრებისა და გართობის სივრცეში მოაწყონ. ისინი კრეატიულად უდგებიან საქმეს და ახლებურად წარმოაჩენენ პაემნების ტრადიციულ პრაქტიკას, პოპულარულ ტრენდებს რთავენ ისეთ აქტივობებში, რომლებიც მარტოხელებს კომფორტის ზონიდან გამოსვლისკენ უბიძგებს.
ბრმა პაემნები განსხვავებული მიდგომით
Thursday, „რეალური გაცნობის აპი“ ექსკლუზიურ ღონისძიებებს მართავს მსოფლიოს სხვადასხვა ქალაქში. ის ცოტა ხნის წინ დაუპარტნიორდა Rennie-ს, ბრიტანულ ბრენდს, ბრმა პაემნის გამოცდილებისთვის, სახელწოდებით The Rennie Reconnect. Thursday შეარჩევს 20 მომხმარებელს სადილისთვის, ლონდონში, თუმცა აქ არის ერთი პირობა. ბრიტანული გადაცემის “First Dates”-ის მსგავსად, პაემანი ჩაიწერება და ნაწყვეტები განთავსდება Thursday-ის Instagram-ზე. შემდეგ Thursday-ის საზოგადოებას შეეძლება ხმა მისცეს, თუ რა სურთ მოხდეს შემდეგ პაემნებზე. 25-დან 35 წლამდე ასაკის ადამიანებს განაცხადის შევსება Thursday-ის ვებზე შეუძლიათ.
ნოსტალგიური მარკეტინგი
გაერთიანებულ სამეფოში Bumble-მა საზეიმო საზოგადოებრივ ღონისძიებას უმასპინძლა ნოემბერში, რათა ეჩვენებინა, თუ როგორ გრძნობენ ადამიანები თავს მარტოსულად დღესასწაულების დროს და რამდენად გაუცხოებულნი არიან სეზონური მარკეტინგული გზავნილებისგან, რომლებიც ძირითადად წყვილებსა და ოჯახებზეა ორიენტირებული. შვიდ სართულზე განლაგებულ ოთახებში აპის Interest Badges გააცოცხლეს კარაოკეს კაბინის, რეტრო სათამაშო კონსოლებისა და ასტროლოგიური წაკითხვების საშუალებით. მთლიანობაში, 5000-ზე მეტმა ადამიანმა შეიტანა განაცხადი ბილეთებზე და ღონისძიება მთელი საღამოს განმავლობაში სრული დატვირთვით მუშაობდა.
სწრაფი პაემნები ახლებურად
„მისტერ და მისის სმიტის“ Prime Video-ზე პრემიერის წინ, ბრენდმა ითანამშრომლა პაემნებისა და ურთიერთობების ქოუჩ სტეისი ჯეი ჯონსონთან. საღამოზე თავი მოუყარეს ადგილობრივებს, გაცნობითი საუბრებისთვის. დამსწრეებს შეეძლოთ დაელიათ Truth Serum ბურბონის კოქტეილი ან აერჩიათ John Smith ან Jane Smith სასმელებიდან, რომლებიც მთავარი პერსონაჟების სახელებს ატარებდნენ.
გასულ ზაფხულს, 100-ზე მეტი ნიუიორკელი შეუერთდა ონლაინ საკვების მიწოდების ბრენდ FreshDirect-ს დომინოს პარკში უილიამსბურგში, რათა ახალი ადამიანები გაეცნოთ. გაყიდული ღონისძიება მოიცავდა ბრენდის მიერ შერჩეულ მრავალფეროვან დელიკატესებს და 48-ფუტიან გრძელ სწრაფი პაემნების საპიკნიკე მაგიდას, სადაც დამსწრეები სადილობდნენ და პაემნებზე დადიოდნენ.
საერთო ინტერესები აღვივებს კავშირებს
Tinder-მა რამდენიმე პირველი შეხვედრა Moxy Miami South Beach-ში დააორგანიზა. ღონისძიება დაიწყო ინტიმური სალსას ცეკვის გაკვეთილით, 50 ადამიანის მონაწილეობით, შემდეგ კი 250-ზე მეტს სტუმარს უმასპინძლეს წვეულებაზე, რომელიც მოიცავდა სპეციალურ კოქტეილებს, ყინულის გამლღობ თამაშებს, დიჯეის სეტებს და Tinder-ის მიერ მოწოდებულ საჩუქრებს.
თავის მხრივ, Paloma-მ, გაცნობის პლატფორმამ, გასულ შემოდგომაზე კალიფორნიაში წამოიწყო Date Week ღონისძიებების სერია, რომელიც სპეციალურად მათთვის იყო შექმნილი, ვისაც მობეზრდა აპებში სქროლვა და პირისპირ კავშირებს ეძებს. 40-ზე მეტ ღონისძიებაზე ლოს-ანჯელესსა და სან-ფრანცისკოში, Paloma-მ გააცოცხლა თავისი ბიზნეს-მოდელი ისეთი აქტივობებით, როგორიცაა ფიტნეს კლასები, კერამიკის დამზადება, პროფესიული კლუბები და პიკნიკები.
ბრენდმა დამატებით გამართა VIP წვეულება The Penmar-ში ლოს-ანჯელესში, სადაც ცოცხალი მუსიკა, საკვები, სასმელები და შერევა იყო დღის წესრიგში. დამსწრეებს ეკეთათ LED სამაჯურები, რაც სხვა მარტოხელების ადვილად შემჩნევის საშუალებას იძლეოდა. ორივე ქალაქში Paloma-მ 6000-ზე მეტი RSVP მიიღო, ასევე რამდენიმე ისტორია მარტოხელებისგან, რომლებმაც თქვეს, რომ ან გეგმავენ ყველა თავიანთი პაემნების აპის წაშლას, ან უკვე საერთოდ უარი თქვეს სვაიპებზე.
წყარო: eventmarketer