in

სტუდენტების დასაქმებისთვის შექმნილი მხიარული კამპანია

მულტიბრენდულმა მაღაზიამ Next (ქართ. “შემდეგი”) სოციალურ ქსელში Instagram შექმნა გვერდი, სახელწოდებით @nextwalkthisway (ქართ. “შემდეგ ჯერზე, ამ გზით წადი”). გვერდის საშუალებით, კომპანიაში დასასაქმებლად, “ნექსთი” სტუდენტების ყურადღების მიპყრობას ცდილობს. ინსტაგრამზე 204 ნაწილად დაყოფილი ამოცანა ვიზუალური კონტენტის საშუალებით გამოქვეყნდა. თითოეულ ნაწილში ახალი დავალებაა მოცემული. მთლიანი ვიზუალი თითქმის 30 მეტრის სიგრძისაა და მასში Next-ის ასობით პროდუქტია გამოყენებული. ვიდეორგოლი, რომელზეც სააგენტო Havas-მა იმუშავა, სახალისოდ მოგვითხრობს კამპანიის მიმდინარეობას.

 

კინო, როგორც აბი ინსპირაცია – სოფი ივანიშვილის #აზრები

კრიპტომატი  – კრიპტოვალუტის ორმხრივი ბანკომატების ქსელი ფართოვდება